Skip til indhold

Refusionspolitik

ANNULLERING/ÆNDRINGER 

Vi behandler vores ordrer meget hurtigt og kan desværre typisk ikke foretage ændringer, når først en ordre er afgivet. Hvis du ønsker at annullere eller foretage ændringer vedrørende din ordre, bedes du kontakte os på support@crafthub.dk for at se, om der kan foretages en ændring.

Bemærk: Bemærk venligst at et standard transaktionsgebyr på 10 DKK ikke kan refunderes.

Hvis din ordre allerede er gennemført, kan vi ikke behandle en refusion (da din pakke allerede er på vej).  

Din refusion for en annulleret ordre vil tage 2-7 arbejdsdage afhængigt af din betalingsmetode. PayPal sker øjeblikkeligt, mens køb foretaget med kreditkort/debetkort kan være nødt til at vente lidt længere.

TILBAGEBETALINGER

En kunde kan kun anmode om en tilbagebetaling i tilfælde af mangler ved den leverede vare. I så fald skal kunden fremlægge billeder eller videoer for at understøtte kravet.

Refusioner kommer ikke i betragtning, hvis kunden:

1. Lavede en fejl, da han/hun bestilte varerne, for eksempel (herunder men ikke begrænset til) forkert modelvalg, forkert mængde, fejl i varens art.

2.  Annullerer ordren, efter at købet er afsluttet og betalt på platformen.

For at være berettiget til en refusion skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage med alle originale mærker og etiketter intakt. Når din returnering er modtaget og undersøgt, kan du ansøge om en delvis refusion eller en butikskredit. Din refundering vil blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive overført til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for 2-7 arbejdsdage.

Bemærk: Du er ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din(e) vare(r). Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes.

OVERSLAG OVER FORSENDELSE

Under transport kan der ske ulykker. Du kan være sikker på, at vi er her for dig. Hvis du har modtaget en beskadiget vare, bedes du rapportere det til support@crafthub.dk inden for 48 timer efter modtagelsen med et vedhæftet foto, der viser skaden på dit/dine produkt(er). Angiv venligst dit ordrenummer i e-mailen. Det er ikke nødvendigt at returnere det beskadigede produkt.

Bemærk: Vi er ikke ansvarlige for skader på produktet som følge af forkert brug.

TILBAGEBETALINGER

For at være berettiget til en refundering skal du returnere din ordre. Når din returnering er modtaget og undersøgt, kan du ansøge om en delvis refundering eller en butikskredit. Din refundering vil blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive overført til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for 2-7 arbejdsdage.

Bemærk: Eventuelle forsendelsesgebyrer og transaktionsgebyrer kan ikke refunderes.

LEVERINGSOMKOSTNINGER

Du vil være ansvarlig for at betale for forsendelsesomkostningerne, når du returnerer din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Brug af en sporbar forsendelsestjeneste er obligatorisk - hvis du ikke bruger en sporbar forsendelsestjeneste, vil vi ikke være i stand til at fortsætte med refunderingen.

FORKERT ADRESSE

Bemærk, at hvis pakken ikke når frem til dig, fordi du har angivet en forkert eller ufuldstændig adresse, kan vi ikke holdes ansvarlige og vil ikke kunne tilbyde fuld refundering af dit ordrebeløb - du er ansvarlig for at angive klare og korrekte forsendelses- og faktureringsoplysninger, når du afgiver en ordre. I disse situationer kan vi sende varen tilbage til dig, men kun hvis du dækker forsendelsesomkostningerne.

 Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakte support@crafthub.dk