Skip til indhold

Returneringer, ombytninger og refunderinger

Alle returneringer og problemer med ordrer skal rapporteres inden for tredive (30) dage efter leveringsdatoen.

CraftHub erstatter varen, hvis du oplever skader, manglende dele eller dårligt håndværk.

Hvis du direkte beskadiger, ødelægger eller mister varen, vil du ikke være berettiget til ombytning eller refundering.
  • For at anmode om en skadeserstatning, den manglende del eller dårligt håndværk, bedes du sende en e-mail til vores kundeserviceteam på support@craft-hub.com
  • For at være berettiget til en refundering (hvis du ønsker at returnere din ordre), skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage med alle originale mærker og etiketter påsat.d.

Vi accepterer IKKE returnering til refundering for ordrer, der har overskredet 30 dage siden leveringsdatoen.

For at returnere en vare bedes du sende en e-mail til vores kundeserviceteam på support@crafthub.dk

 

For at gennemføre din refundering skal vi bruge en kvittering eller et købsbevis.

  • Kontakt os venligst for at få returadressen. Vi sender dig leveringsoplysningerne på vores nærmeste afdeling tæt på dig.
  • Send venligst BEVIS for forsendelsen, når den er returneret (dvs. e-mail / direkte besked til os med et billede af kvitteringen), så vi kan bruge det som reference.
  • Når din returnering er modtaget og undersøgt, sender vi dig en e-mail for at underrette dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi giver dig også besked om godkendelse eller afvisning af din refundering.
  • Hvis du bliver godkendt, vil din refundering blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive overført til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode. Du vil modtage refunderingen inden for 2-7 arbejdsdage. 

UNDTAGELSER

Vi accepterer IKKE returneringer, hvis:

● Varerne allerede har været åbnet og brugt.

● Kunden har begået en fejl ved bestilling af varerne, f.eks. (herunder men ikke begrænset til) forkert modelvalg, forkert mængdevalg, fejl i varens art.

Forsendelse:

  • For at returnere dit produkt skal du kontakte os via e-mail, og vi vil guide dig i forhold til næste skridt i processen

Du er ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for dit erstatningsprodukt at nå frem til dig, variere.

For defekte eller beskadigede produkter er du velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam på support@craft-hub.com for at arrangere en refundering eller ombytning.